ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Η ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ!!!!

 

"ΜΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΠΩΣ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΣΟΥ - Η ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Υπ. Βουλευτής Ν.Θεσπρωτίας

ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΙΛΛΥΡΙΑ WEB TV (8/10/2020) ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ Παρουσίαση: ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ"



ΣΤΟ ΣΦΥΡΙ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΗΡΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΤΗΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΜΕΣΩ ΤΑΙΠΕΔ.


ΕΞΩΡΑΪΖΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΒΑΦΤΙΣΕ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΩΣ <<ΑΝΑΠΤΥΞΗ>> ΚΑΙ <<ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ>> ΤΩΝ ΛΙΜΑΝΙΩΝ.


ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΛΙΜΑΝΙ ΦΙΛΕΤΟ ΤΑ ΟΠΟΙΟ ΑΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΙΧΑΝ ΑΛΛΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΝ Ή ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΣΕ ΕΚΠΟΙΗΣΗ, ΣΕ ΧΡΥΣΟΦΟΡΕΣ ΠΗΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ


ΑΝΤΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΑΠΟΙΚΙΑ...Η ΧΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΛΙΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΝΕΤΟΚΡΑΤΙΑΣ....


ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ <<ΑΓΚΑΘΙ>>  ΤΩΝ  ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΠΕΤΡΕΠΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΜΕΡΟΥΣ ΑΥΤΩΝ. ΕΞΑΛΟΥ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟ 85% ΤΩΝ ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε.


ΕΑΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ Η ΒΟΥΛΗ ΠΡΟΧΩΡΟΥΣΑΝ ΠΡΟΔΗΛΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ, ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΣΑΛΟ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.


ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΜΕΡΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΥΞΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΚΧΩΡΗΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ-ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ, ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΤΩΝ ΟΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ...


ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 4597/2019 ΚΑΙ (ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ 4664/2020 ΚΑΙ 4676/2020 )ΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΛΙΜΕΝΩΝ Α.Ε. ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ 10 ΜΕΓΑΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ


ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ:


Το πρώτο εδάφιο του άρθρου 1 του ν. 4597/2019 (Α΄ 35), αντικαθίσταται απο τον νομο 4664/2020 ως εξής:


«Κυρώνονται και αποκτούν ισχύ τυπικού νόμου, από κοινού με τα προσαρτήματα αυτών, οι συμβάσεις παραχώρησης που έχουν συναφθεί μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των κατωτέρω αναφερόμενων Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και των οποίων η διάρκεια ορίζεται στα εξήντα (60) έτη από την ημερομηνία υπογραφής τους:».


ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:



ΑΡΘΡΟ 2 ,ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2:

1. Η παράγραφος 2 του άρθρου 2 του ν. 4597/2019 (Α΄ 35) αντικαθίσταται ως εξής:

«2. Μεταβιβάζεται και περιέρχεται, χωρίς αντάλλαγμα, στην Ανώνυμη Εταιρεία με την επωνυμία «Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε.» (Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ.) το δικαίωμα υπο-παραχώρησης σε τρίτους, μέσω μίας ή περισσοτέρων, ταυτόχρονων ή διαδοχικών, συμβάσεων υπο-παραχώρησης συγκεκριμένων επιχειρησιακών μονάδων ή/και λιμενικών λειτουργιών και υπηρεσιών των λιμενικών και άλλων εγκαταστάσεων, όπως αυτές προσδιορίζονται, με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου, με βάση τις διαδικασίες του και σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 4, στην περιοχή αρμοδιότητας των Οργανισμών Λιμένος Α.Ε. Αλεξανδρούπολης, Βόλου, Ελευσίνας, Ηγουμενίτσας, Ηρακλείου, Καβάλας, Κέρκυρας, Λαυρίου, Πάτρας και Ραφήνας.».


ΑΡΘΡΟ 4,ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4:

4. α. Το Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ., με βάση τον ν. 3986/2011 και αποκλειστικά για την αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων και περιουσιακής φύσης δικαιωμάτων που έχουν περιέλθει στην περιουσία του, σύμφωνα με το άρθρο 2 του παρόντος, διεξάγει τις διαγωνιστικές διαδικασίες για την επιλογή του προτιμώμενου επενδυτή, τον αναδεικνύει ως υπο-παραχωρησιούχο και εισπράττει το οικονομικό αντάλλαγμα της υπο-παραχώρησης, το οποίο διατίθεται αποκλειστικά για την αποπληρωμή του δημόσιου χρέους.


ΑΣ ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ 3986/2011 (ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 4038/2012 ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ 4714/2020 )ΣΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ. ΚΑΙ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ


1. Συνιστάται ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΤΑΜΕΙΟ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Α.Ε.» (Ταμείο). Το Ταμείο έχει αποκλειστικό σκοπό την αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων της ιδιωτικής περιουσίας του Δημοσίου, καθώς και περιουσιακών στοιχείων Ν.Π.Δ.Δ. ή των δημοσίων επιχειρήσεων των οποίων το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή έμμεσα, στο Δημόσιο ή σε Ν.Π.Δ.Δ., όπως ορίζεται στην παράγραφο 1 του άρθρου 5, σύμφωνα με τις επικρατούσες συνθήκες της αγοράς και με εγγυήσεις πλήρους διαφάνειας, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι των εσόδων. Τα περιουσιακά στοιχεία μεταβιβάζονται στο Ταμείο, σύμφωνα με τις επόμενες διατάξεις.


ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΟΥ:


ΑΡΘΡΟ 1, ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2

Το προϊόν αξιοποίησης χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους της χώρας, σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παράγραφο 17 του επόμενου άρθρου.

ΑΡΘΡΟ 2,ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 17

Έσοδα του Ταμείου είναι:

α) Το τίμημα από την αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων που μεταβιβάζονται και περιέρχονται σε αυτό.


ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ:


Άρθρο 2
Κεφάλαιο - Περιουσία - Έσοδα - Διάθεση εσόδων

3. Με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του μοναδικού μετόχου του Ταμείου το μετοχικό του κεφάλαιο μπορεί να αυξηθεί μέσω της έκδοσης ονομαστικών μετοχών τις οποίες αναλαμβάνει εξ’ ολοκλήρου η Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε.(ΕΕΣΥΠ)


Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΜΕΤΟΧΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥ ΤΑΙΠΕΔ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ Α.Ε.......ΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΑΥΤΗΣ???

ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 190 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 4389/2016(ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 4727/2020) Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΜΕΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ....


2Το ανώτατο όργανο της Εταιρείας είναι η Γενική Συνέλευση του μοναδικού μετόχου, δηλαδή του Ελληνικού Δημοσίου, όπως αυτό εκπροσωπείται νόμιμα από τον Υπουργό Οικονομικών. Η Γενική Συνέλευση του μοναδικού μετόχου είναι το μόνο αρμόδιο όργανο να αποφασίζει για θέματα, τα οποία σύμφωνα με την εφαρμοστέα νομοθεσία υπάγονται στην αποκλειστική αρμοδιότητα της Γενικής Συνέλευσης του μετόχου, με εξαίρεση την εκλογή και την ανάκληση του διορισμού των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας, τον καθορισμό της αμοιβής των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και την τροποποίηση του Καταστατικού, ζητήματα τα οποία αποφασίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος νόμου. Επιπλέον, η Γενική Συνέλευση της Εταιρείας είναι αρμόδια να αποφασίζει επί των θεμάτων που αναφέρονται κατωτέρω


ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 188 ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΟΙ ΑΜΕΣΕΣ ΛΟΙΠΕΣ ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΕΣΥΠ ΕΙΝΑΙ:  

  • ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ (ΤΧΣ)
  • ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ (ΤΑΙΠΕΔ)
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ (ΕΤΑΔ)
  •  ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ Ν. 3429/ 2005 ΠΟΥ ΤΟ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ή Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 197 ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΛΟΙΠΕΣ ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ (ΟΙ «ΛΟΙΠΕΣ ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ»


ΤΩΡΑ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 184 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΕΣΥΠ:


Άρθρο 184
Σύσταση

4. Η Εταιρεία δεν ανήκει στο δημόσιο ή ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός εκάστοτε ορίζεται. Οι διατάξεις που αναφέρονται σε δημόσιες επιχειρήσεις, υπό την έννοια του ν. 3429/2005 (Α΄314), δεν εφαρμόζονται ως προς την Εταιρεία, εκτός αν αυτό ρητά προβλέπεται στον παρόντα νόμο.


ΤΟ ΕΥΛΟΓΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΠΤΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ  ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΉΕΥΡΥΤΕΡΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΑΦΟΥ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΕΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ???????ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΝΗΚΕΙ??????


ΕΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ GOOGLE ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 0000941106 ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Α.Ε. ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ WACHINGTON D.C......ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΣΤΙΓΜΗ.....


ΚΑΙ Η ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ ΜΕ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:

Άρθρο 186
Έδρα Διάρκεια

2. Η διάρκεια της Εταιρείας ορίζεται σε ενενήντα εννέα (99) έτη και αρχίζει από την καταχώριση στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο. Η διάρκεια δύναται να παρατείνεται με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του μοναδικού μετόχου.


ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΗΛΑΔΗ


ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΕΝΑ ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 99 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΛΛΕΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. 


ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΕΧΕΙ  ΤΟ ΤΧΣ (ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ),  ΤΟ ΤΑΙΠΕΔ, ΤΙΣ ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ ΚΛΠ) ΚΑΙ  ΤΗΝ ΕΤΑΔ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.


ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΩΛΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕ ΤΑ  ΕΣΟΔΑ ΤΗΣ ΕΚΠΟΙΗΣΗΣ, ΕΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΑΥΤΩΝ  ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ Ή ΑΛΛΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΘΟΡΙΣΤΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.......


Ο ΝΟΜΟΣ 4389/2016 ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΥΣΤΑΘΗΚΕ ΚΑΙ Η ΕΕΣΥΠ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΩΣ ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ, ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΡΥΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ...ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΠΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ 11 ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ!!!!!


Η ΑΑΔΕ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΧΩΡΙΣ ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ...ΜΙΑ ΑΡΧΗ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΔΗΛΑΔΗ....


Άρθρο 1
Σύσταση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων Σκοπός

1Συνιστάται Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή χωρίς νομική προσωπικότητα με την επωνυμία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) (στο εξής η «Αρχή»), με σκοπό τον προσδιορισμό, τη βεβαίωση και την είσπραξη των φορολογικών, τελωνειακών και λοιπών δημοσίων εσόδων, που άπτονται του πεδίου των αρμοδιοτήτων της.


ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΛΟΓΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ


2Η Αρχή απολαύει λειτουργικής ανεξαρτησίας, διοικητικής και οικονομικής αυτοτέλειας και δεν υπόκειται σε έλεγχο ή εποπτεία από κυβερνητικά όργανα, κρατικούς φορείς ή άλλες διοικητικές αρχές. Η Αρχή υπόκειται σε κοινοβουλευτικό έλεγχο, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Κανονισμό της Βουλής και τη διαδικασία του άρθρου 4 του παρόντος νόμου.


ΔΕΝ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΙΕΡΑΡΧΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΟΥΤΕ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ 


Άρθρο 3

Λειτουργική ανεξαρτησία

Ο Πρόεδρος, τα μέλη του Συμβουλίου Διοίκησης, ο Εμπειρογνώμονας και ο Διοικητής κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους, δεσμεύονται μόνο από το νόμο και τη συνείδησή τους και δεν υπόκεινται σε ιεραρχικό έλεγχο ούτε σε διοικητική εποπτεία από κυβερνητικά όργανα ή άλλες διοικητικές αρχές ή άλλον δημόσιο ή ιδιωτικό οργανισμό. Ο Πρόεδρος, τα μέλη του Συμβουλίου Διοίκησης, ο Εμπειρογνώμονας και ο Διοικητής απολαμβάνουν προσωπικής και λειτουργικής ανεξαρτησίας.



Άρθρο 5
Σχέσεις με τον Υπουργό Οικονομικών και λοιπούς κυβερνητικούς φορείς

1. Η Αρχή δεν υπόκειται σε ιεραρχικό έλεγχο ή εποπτεία από τον Υπουργό Οικονομικών.


ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΙΑΦΩΝΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ:

4. Σε περίπτωση διαφωνίας του Υπουργού Οικονομικών με τον Διοικητή της Αρχής, σχετικά με την εφαρμογή της φορολογικής πολιτικής, το ζήτημα παραπέμπεται από τον Υπουργό Οικονομικών στο Συμβούλιο Διοίκησης της Αρχής.


Η ΑΑΔΕ ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ <<ΜΑΛΩΣΕΙ>> ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΤΗΣ!!!!


ΟΠΟΤΕ..........ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ Ή ΕΠΟΠΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ, ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ Η ΑΛΛΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ!!!!!!!


ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.....


ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΩΝ ΟΤΑ ΠΑΡΑΔΌΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΑΑΔΕ.......ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 4549/2018 ΚΑΙ ΤΟ  ΦΕΚ Β΄ 104/24.01.19 ΟΠΟΥ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Α' ΚΑΙ Β' ΒΑΘΜΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ(Ν.4270/2014 ΑΡΘΡΟ 69α ΠΑΡΑΓ. 10) ΟΠΟΥ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΟΙ ΟΤΑ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ:


1) ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΑΚΩΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ  «ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΑ», ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΙΔΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ (ΕΝΙΑΙΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΘΗΣΑΥΡΟΦΥΛΑΚΙΟΥ) ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΑΡΘΡΟ 80.1,7,18)


 2) ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΝ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΤΕΛΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΤΥΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ (ΑΡΘΡΟ 80.7,9)


3) ΝΑ ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΑΙ Σ’ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ, ΚΑΘΕ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ (ΑΡΘΡΟ 80.19) 


 4) ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΤΟΥΣ (ΑΡΘΡΟ 80.14), ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΓΚΡΙΘΕΙ Η ΔΑΠΑΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΑΔΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΕΤΣΙ ΝΑ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ........


5)ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΓΙΑ 15 ΗΜΕΡΕΣ ΜΟΝΟ(ΑΡΘΡΟ 80.14) ΣΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΙΣΟΥΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΕΣ ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΟΡΙΟ ΤΩΝ 15 ΑΥΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ(ΑΡΘΡ0 80. 15,16,18)....


ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧOΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ <<ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ>> ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΑΑΔΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΛΟΓΩ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΟΥΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ.....


ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ <<ΕΙΔΙΚΑ ΟΡΙΑ ΑΠΟΛΗΨΕΩΝ>>  ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 81 ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΑ ΝΟΜΟΥ, ΤΟΥΣ ΟΛΗΓ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ <<ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ>> ΤΥΧΟΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ... ΘΑ ΑΝΕΦΕΡΘΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ....ΠΟΙΟΣ ΛΟΓΙΚΟΣ ΘΑ ΕΠΕΝΔΥΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤO ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΤΗΝ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΕΑΝ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ-ΠΩΛΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ??????????


ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ.


ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΠΤΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:


... ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΟΓΊΖΟΥΝ ΩΣ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 99 ΧΡΟΝΙΑ????? 

ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ????

ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ???

ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΝΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΣΜΟ ΓΙΑ 99 ΧΡΟΝΙΑ?????? 

ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΕΚΛΕΓΟΥΜΕ ΚΥΒΕΝΗΣΕΙΣ ΑΦΟΥ Η ΑΑΔΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ???????


ΟΥΤΕ ΒΓΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΟΥΤΕ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 99 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΨΗΦΗΣΕΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ Η ΧΩΡΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΙΚΙΑ......


ΕΑΝ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΚΑΘΩΣ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΚΙΛΟ...


ΕΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΞΕΛΊΣΣΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΌ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ...


ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ...


ΕΑΝ ΘΥΜΗΘΟΎΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΚΧΩΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ....


ΕΑΝ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1958 ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ  ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΓΙΑΛΙΤΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΗ ΖΩΝΗ...


ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΞΕΛΊΣΣΕΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ....ΑΠΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΛΙΓΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΠΟΛΥ....ΕΝΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ Η ΧΩΡΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΧΕΡΙΑ...ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΤΑ!


ΜΙΑ ΒΟΥΛΗ ΠΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΣΤΑΘΕΙ ΣΕ ΣΩΜΑ ΜΕ ΝΟΜΟ (ΦΕΚ) ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ....




ΠΗΓΗ: Ε.ΣΥ ΠΑΤΡΕΩΝ