ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ Ή ΟΜΟΙΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΗΛΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ;
TON ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟΣ ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΕΓΟΜΕΝΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ, ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΛΑΔΟΥ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ Ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΤΥΧΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΑΠΟΚΤΑ ΚΥΡΟΣ Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥΣ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΑΤΟΜΑ ΣΕ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΦΑΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΔΟΙΑΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ Ή ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ, ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΣΧΗΜΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΑΙ ΘΕΣΜΙΚΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.
ΑΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΩ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΙΣΩΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΚΛΗΡΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΙΓΩ, ΟΝΤΑΣ ΕΝΤΑΓΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΚΛΑΔΟ.
ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΠΙΣΤΗ ΠΟΥ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΛΕΞΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ. ΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Η ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΤΑΝ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΟΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ; ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ.
ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΡΑΝΤΑΧΤΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΑΛΛΟΦΡΟΣΥΝΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ. ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΑΥΤΟ; ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ Π.Χ. ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΟΛΟΓΙΑ. ΜΙΛΑΜΕ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΤΡΕΛΑ. ΑΛΛΑ ΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΕ ΦΕΚ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ. Ο ΝΟΜΟΣ 4653/2020 (ΦΕΚ A 12 - 24.01.2020) Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 3374/2005. ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ;
NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4653
ΦΕΚ A 12 - 24.01.2020
Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης. Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄
ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΨΩ ΝΑ ΨΑΞΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΩΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΞΑΝΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. https://erifylh.blogspot.com/2020/09/blog-post_3.html
ΠΑΜΕ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΩΡΑ.
ΑΡΘΡΟ 1
1. Η ανεξάρτητη αρχή με την επωνυμία «Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση» (Α.ΔΙ.Π.), που ιδρύθηκε με την παράγραφο 1 του άρθρου 10 του ν. 3374/2005 (Α΄ 189) και μετονομάστηκε σε «Αρχή Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση» («Α.Δ.Ι.Π.») με την παράγραφο 1 του άρθρου 64 του ν. 4009/2011 (Α΄ 195), μετονομάζεται σε «Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης» (ΕΘ.Α.Α.Ε.) με διεθνή ονομασία «Hellenic Authority for Higher Education» (H.A.H.E.) και διέπεται από τις διατάξεις του παρόντος νόμου. H ΕΘ.Α.Α.Ε. εδρεύει στην Αθήνα, έχει διοικητική αυτοτέλεια και εποπτεύεται από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, ο οποίος ασκεί έλεγχο νομιμότητας.
ΠΑΛΙ Η ΛΕΞΗ ΠΙΣΤΗ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ. ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΑΥΤΗ Η ΛΕΞΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ, ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ. ΚΑΙ ΥΠΟΓΕΙΩΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΛΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΘΕΛΟΥΝ.
ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ, ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ΠΛΕΟΝ ΕΝΝΟΙΑ. ΕΧΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΟΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΛΟΣ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΟΣΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ. ΔΗΛΑΔΗ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ. ΟΧΙ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.
ΑΡΘΡΟ 2
7. Ο Πρόεδρος και τα Μέλη του Ανώτατου Συμβουλίου και του Συμβουλίου Αξιολόγησης και Πιστοποίησης του άρθρου 4 απολαμβάνουν προσωπικής και λειτουργικής ανεξαρτησίας κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.
ΔΗΛΑΔΗ ΚΡΑΤΟΣ ΕΝ ΚΡΑΤΕΙ.
Άρθρο 7.Αρμοδιότητες Ανώτατου Συμβουλίου
1. Στο πλαίσιο της αποστολής της ΕΘ.Α.Α.Ε. για τη διαμόρφωση και υλοποίηση της εθνικής στρατηγικής για την ανώτατη εκπαίδευση, το Ανώτατο Συμβούλιο εισηγείται στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων:
α) το πρόγραμμα εθνικής στρατηγικής για την ανώτατη εκπαίδευση,
β) τις προγραμματικές συμφωνίες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με το κάθε Α.Ε.Ι.,
γ) την ίδρυση, συγχώνευση, κατάτμηση, κατάργηση, μετονομασία των Α.Ε.Ι. και των επιμέρους ακαδημαϊκών μονάδων τους,
δ) προτάσεις για τη συνεχή διασφάλιση υψηλής ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση,
ε) προτάσεις και μέτρα για την ενίσχυση της διεθνοποίησης των Α.Ε.Ι.
2. Στο πλαίσιο της αποστολής της ΕΘ.Α.Α.Ε. για την κατανομή της επιχορήγησης των Α.Ε.Ι., το Ανώτατο Συμβούλιο ασκεί, ιδίως, τις εξής αρμοδιότητες:
α) εισηγείται στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων την κατανομή του ετήσιου συνολικού προϋπολογισμού επιχορηγήσεων στα Α.Ε.Ι., του οποίου το είκοσι τοις εκατό (20%) κατανέμεται με βάση τους δείκτες ποιότητας και επιτευγμάτων κάθε ιδρύματος,
β) εισηγείται στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων την κατανομή θέσεων προσωπικού στα Α.Ε.Ι.,
γ) διασφαλίζει τη διαφάνεια των κριτηρίων και δεικτών επιχορήγησης των Α.Ε.Ι., ιδίως μέσω της ανάρτησης των σχετικών στοιχείων στην ιστοσελίδα της Αρχής,
δ) συλλέγει από τα επί μέρους ιδρύματα και αναλύει τα αναγκαία για την άσκηση των αρμοδιοτήτων της στατιστικά στοιχεία,
ε) παρακολουθεί συστηματικά την πορεία μετάβασης των αποφοίτων των Α.Ε.Ι. στην αγορά εργασίας,
στ) αναθέτει την εκπόνηση ερευνών και μελετών σχετικών με το αντικείμενο της Αρχής,
ζ) εισηγείται στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων τα επίκαιρα κάθε φορά κριτήρια και τον τρόπο κατανομής της κρατικής επιχορήγησης στα Α.Ε.Ι.,
η) ασκεί εποπτικό έλεγχο στη λειτουργία των πάσης φύσεως υπηρεσιών, επιτροπών, ομάδων εργασίας και λοιπών οργάνων της ΕΘ.Α.Α.Ε.
3. Το Ανώτατο Συμβούλιο μπορεί να εισηγείται στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων την ολική ή μερική αναστολή της επιχορήγησης ενός Α.Ε.Ι. εάν αυτό δεν παρέχει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος το απαιτούμενο υλικό πληροφόρησης και την απαραίτητη τεκμηρίωση για την άσκηση των αρμοδιοτήτων της Αρχής.
4. Το Ανώτατο Συμβούλιο εγκρίνει, ύστερα από εισήγηση του Γενικού Διευθυντή, την ετήσια έκθεση της ΕΘ.Α.Α.Ε. για την ποιότητα της ανώτατης εκπαίδευσης, η οποία υποβάλλεται το αργότερο τον Ιούνιο του επόμενου έτους από το έτος αναφοράς της ετήσιας έκθεσης στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων και στον Πρόεδρο της Βουλής.
5. Το Ανώτατο Συμβούλιο μπορεί, με απόφασή του, να ορίζει ως γλώσσα για την υλοποίηση συγκεκριμένων δράσεων της ΕΘ.Α.Α.Ε. και άλλη, πλην της ελληνικής.
ΕΔΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΙ ΩΣ ΠΟΥ ΜΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΕΙΣΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ; Η ΒΟΥΛΗ ΕΙΣΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΩΣ Η ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΚΑΜΙΑ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ.
ΠΩΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΕΝΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ, ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ; Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ.
1. Αποδεικτικά απόλυσης και κάθε είδους αποδεικτικά και πιστοποιητικά σπουδών, που αφορούν μαθητές που φοίτησαν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση πριν από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, εκδίδονται εφεξής χωρίς την αναγραφή του θρησκεύματος και της ιθαγένειας.
2. Στο ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 4 του ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ Ι του π.δ. 79/2017 (Α΄ 109) διαγράφεται η λέξη ιθαγένεια.
3. Στα ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ 4, 6 και 9 του ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΙΙ του π.δ. 79/2017 (Α΄ 109) διαγράφεται η λέξη ιθαγένεια.
ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ; ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;
ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΠΛΕΝΤΕΡ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ.
ΘΑ ΜΑΣ ΛΙΩΣΟΥΝ!
ΝΑ ΠΩ ΕΔΩ ΟΤΙ Η ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ. ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΛΕΙΦΟΥΝ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΙΑ. ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΥΝ. ΕΝΩ ΑΥΤΗ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ.
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΣΩ, ΘΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΠΡΟΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΜΕΛΕΤΗ.
Ν. 4653/2020 (ΦΕΚ A 12 - 24.01.2020)
ΘΑ ΠΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ, ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ, ΠΛΕΟΝ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ. ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΑΝΟΙΧΤΟ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΟ ΚΛΕΙΝΕΙ.
ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΙΔΙΩΤΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕ ΚΥΡΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΦΟΣΟΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ. ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΚΑΙ Η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ. ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ. ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΦΕΚ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!
ΘΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΙΣΩΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΥΤΟΥ.
'Αρθρο 16: (Παιδεία, τέχνη, επιστήμη)
8. Nόμος ορίζει τις προϋποθέσεις και τους όρους χορήγησης άδειας για την ίδρυση και λειτουργία εκπαιδευτηρίων που δεν ανήκουν στο Kράτος, τα σχετικά με την εποπτεία που ασκείται πάνω σ' αυτά, καθώς και την υπηρεσιακή κατάσταση του διδακτικού προσωπικού τους. H σύσταση ανώτατων σχολών από ιδιώτες απαγορεύεται.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΣΧΟΛΕΣ ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝ ΤΙΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΜΕΣ;
ΜΠΟΡΕΙ ΜΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΕΙ, ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΖΗΤΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΩΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΜΕΣΗΣ ΒΑΘΜΙΔΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΤYΧΙΟΥ;
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΔΩ; ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΗΚΕ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΣΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΤΥΧΙΑ ΞΕΝΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΥΠΕΡΔΙΑΦΗΜΙΣΜΕΝΑ; ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΒΑΡΝΤ Ή ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ;
MONO TA ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΑΤΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΠΟΝΗΡΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ; ΟΧΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΠΑΝΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΑΠΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ.
ΔΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΝΟΜΟ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟΙ;
ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΠΛΑΝΗ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΒΙΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΒΟΥΛΕΣ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ.
ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ. ΑΛΛΙΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΓΟΡΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ.
ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΠΟΥ ΕΝΤΟΠΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ. ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΘΕΙ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΜΕ ΦΩΝΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟ.
ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΤΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΜΟΝΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ. ΟΧΙ Η ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΥΝΑΝΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ.
ΕΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΜΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΙΔΕΑ.
ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΟΥ
ΗΡΘΕ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΠΗΓΗ: Ε.ΣΥ ΚΙΣΣΑΜΟΥ