ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ: ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΗΝ Α.Α.Δ.Ε. – ΤΗΝ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ


ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ: ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΗΝ Α.Α.Δ.Ε. – ΤΗΝ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ
Ο ΓΙΑΝΗΣ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΤΙΣ 2-12-2020 ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΩΣ Η Α.Α.Δ.Ε (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ) ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ ΓΙΑ ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΡΗΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΗΣ:

Δυστυχώς, κύριε Υπουργέ, δυστυχώς, κυρίες και κύριοι της Συμπολίτευσης, το νομοσχέδιό σας αυτό ουσιαστικά χαραμίζει αυτήν την τεράστια ευκαιρία. Το είχα πει και τον Σεπτέμβριο, αν θυμάμαι καλά, στη συζήτηση για την ψηφιακή διακυβέρνηση. Ο λόγος είναι ένας και απλός: Όλα στην ΑΑΔΕ. Όλα αυτά τα άρθρα στα οποία αναφέρθηκα πριν, τα μητρώα που χτίζατε, τα παραδίδετε στην Ανεξάρτητη -υποτίθεται- Αρχή Δημοσίων Εσόδων, την οποία δεν ελέγχετε, την οποία δεν ελέγχουμε ως Κοινοβούλιο, την οποία ελέγχουν οι δανειστές, που είναι ένα κομμάτι του ελληνικού δημοσίου που κάνει το ελληνικό δημόσιο να μοιάζει με ελβετικό τυρί, που ορίζεται, όπως ξέρετε πολύ καλά από τις τρύπες, που έχει, όχι από το τυρί του.

Δεν είναι ένα μητρώο σαν το Μητρώο Επιτηδευματιών Αλκοολούχων Ποτών, κάτι σαν μια γέφυρα, κύριε Υπουργέ. Μια γέφυρα θες να την χτίσεις, έχεις τα κονδύλια, αναθέτεις την οικοδόμησή της, τη μελέτη της σε μια εταιρεία, στην χτίζει, υπάρχουν κάποιες προδιαγραφές. Κανένα πρόβλημα. Εδώ είναι πολύ πιο σημαντικό το ζήτημα και πολύ πιο περίπλοκο. Έχει να κάνει με τη δημιουργία δικτύων και οικονομιών κλίμακας και οικονομιών σκοπού. Όταν αυτά, το «επιτελικό κράτος», έτσι όπως το λέτε, τα παραδίδετε, παραδίδετε ουσιαστικά τη ραχοκοκαλιά της νέας τεχνολογικής επανάστασης σε μία αρχή, η οποία είναι απολύτως εξαρτημένη από τους δανειστές και καθόλου ελεγχόμενη ούτε από εσάς ως Υπουργοί ούτε από εμάς ως Κοινοβούλιο, παραδίδουμε ουσιαστικά τις δυνατότητες για ανάπτυξη, την προοπτική για εθνική ανεξαρτησία και ασφάλεια, καθώς και την πρώτη διάσταση στην οποία αναφέρθηκα πριν, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των ατομικών δικαιωμάτων πάνω στις δικές μας πληροφορίες, πάνω στα δεδομένα της καθεμιάς και του καθενός Έλληνα πολίτη.

Το επιτελικό κράτος με αυτά που κάνετε σήμερα, που παραδίδετε στην ανεξάρτητη αρχή όλη αυτή τη σημαντική υποδομή -είναι σημαντική, καλά κάνετε και τη χτίζετε, αλλά όχι στην ΑΑΔΕ- αντί για επιτελικό κράτος θα καταλήξετε -έχουμε ήδη καταλήξει- το ελληνικό κράτος να είναι ένα θλιβερό φέουδο χωρίς καν φεουδάρχη. Ο φεουδάρχης δεν ξέρουμε καν πού είναι, είναι κάπου αλλού.

Καταλήγουμε, αντί για επιτελικό κράτος, κυρίες και κύριοι της Συμπολίτευσης και της Κυβέρνησης, σε επιτελικό παρα-κράτος, μεταμοντέρνο. Βλέπετε σήμερα εν μέσω πανδημίας τι σημαίνει αυτό, τι σημαίνει έλλειψη μιας πραγματικής εθνικής κυριαρχίας επί του δημόσιου λογισμικού. Ο καθένας κάνει ό,τι του καπνίσει, χωρίς διαφάνεια, χωρίς πρόγραμμα, χωρίς ένα σύστημα. Ανυπαρξία διαφάνειας στα δεδομένα και στο λογισμικό. Ελπίζω ότι θα γίνει μια συζήτηση την Παρασκευή για τα ζητήματα της πανδημίας, για τη χρήση των δεδομένων και για τα διπλά βιβλία που μαθαίνουμε από τον Τύπο ότι υπάρχουν και βλέπουμε τώρα να επιβεβαιώνεται και από κυβερνητικούς εκπροσώπους, μάλιστα στη βάση μητρώων και ψηφιακών δεδομένων που λίγο λίγο σκάβοντας ανακαλύπτουμε ότι έχουν παραχωρηθεί σε συγκεκριμένες εταιρείες με τρόπους για τους οποίους νομίζω ότι ούτε εσείς πρέπει να είστε ικανοποιημένοι.

Ποια μπορεί να είναι η εμπιστοσύνη του πολίτη σε ένα κράτος το οποίο έχει εκχωρήσει ουσιαστικά τη λαϊκή και εθνική και δημοκρατική κυριαρχία σε όλα αυτά τα εργαλεία και την εκχωρεί καθημερινά χωρίς πρόγραμμα, χωρίς σύστημα, χωρίς κάποια οργάνωση, σε διάφορους ιδιώτες που τελικά καταλήγουν στη Silicon Valley, σε κάποια εταιρεία που έχει όλα αυτά τα στοιχεία και για τον COVID 19 και για τα φορολογικά δεδομένα και τώρα σε λίγο θα έχει και για το λαθρεμπόριο χωρίς να ξέρουμε καν ποιος είναι αυτός ο οποίος είναι τελικά κυρίαρχος αυτών των δεδομένων;



Μέσα σε αυτό το πλαίσιο έχεις και μια κυβέρνηση που δεν της αρέσει να ακούει στο κλιμάκιο της προπαγάνδας, της επικοινωνίας της Πρωθυπουργού ότι είχαμε δεν ξέρω γω πόσες χιλιάδες κρούσματα και σου λέει «ωραία θα έχουμε λιγότερα κρούσματα, θα κάνουμε λιγότερα τεστ σήμερα».

Αυτή η διαδικασία, ξέρετε, φέρνει μαζί, παντρεύει την βραχυπρόθεσμη και τη μακροπρόθεσμη απώλεια. Η βραχυπρόθεσμη απώλεια είναι η απώλεια εμπιστοσύνης του πολίτη εν μέσω πανδημίας, η μακροπρόθεσμη είναι η απώλεια της δυνατότητας αυτού του κράτους να χρησιμοποιήσει τις νέες ψηφιακές υποδομές με έναν συγκροτημένο τρόπο, έτσι ώστε να χτίσουμε τη νέα τεχνολογική επανάσταση που ελπίζω να μην τη χάσουμε κι αυτή όπως χάσαμε τις προηγούμενες.

Κύριε Υπουργέ, σας έλεγα -και χαίρομαι που σας βλέπω ξανά- τον Σεπτέμβρη στο δικό σας νομοσχέδιο για την ψηφιακή διακυβέρνηση -το διαβάζω από τα Πρακτικά της Βουλής- τα εξής: «Είναι δυνατόν το φορολογικό λογισμικό να είναι εκτός νομοσχεδίου; Είναι δυνατόν το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης να μην έχει πρόσβαση στο πιο σημαντικό λογισμικό της χώρας και να παραμένει η ΑΑΔΕ εξαρτημένη από την τρόικα; Είναι δυνατόν να υπάρχουν εταιρείες στη Silicon Valley, που μπορούν να πατάνε ένα κουμπί και το Υπουργείο Οικονομικών να μην έχει πρόσβαση στα φορολογικά στοιχεία των πολιτών;».

Έχετε τη δυνατότητα, κύριε Υπουργέ, αυτή τη στιγμή να μου δεσμευθείτε ότι αυτά τα μητρώα που θα φτιάξετε, θα τα ελέγχετε. Εγώ πιστεύω ότι δεν έχετε γιατί θεσμικά δεν πέφτει κάτω από τη δική σας εποπτεία. Ούτε από τη δική σας ούτε από τη δική μας ως Βουλή. Πέφτει κάπου στο «ανάμεσα». Το «ανάμεσα» αυτό είναι το κενό στο οποίο φύονται η διαπλοκή, η αναξιοκρατία και η ψηφιακή αναποτελεσματικότητα.

Όσο για τους συναδέλφους του ΣΥΡΙΖΑ, θα σας το θυμίσω για άλλη μία φορά: Ελπίζω να μην ξεχάσετε ότι αυτή η μεταφορά εθνικής κυριαρχίας της ΑΑΔΕ στην τρόικα έγινε με τη δική σας ψήφο και με τη δική σας υπογραφή. Ελπίζω να κατανοείτε ότι η ανάκτηση αυτής της εθνικής κυριαρχίας πάνω σ’ αυτά τα ψηφιακά εργαλεία απαιτεί τη ρήξη με την τρόικα, την οποία εσείς δεν κάνετε και την οποία δεν σας ακούω να λέτε ότι…


ΠΗΓΗ

ΜΟΝΟ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΠΟ ΤΟ 2016 ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ  ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ!! 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΓΕΝΑ: Η ΑΑΔΕ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Ν.4389/2016- ΑΑΔΕ: Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΥΝΕΡΓΟΣ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΦΑΝΕΣ ΑΥΛΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΡΧΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΡΧΕΤΑΙ


ΑΠΟ ΤΟ 2016 ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ Ν.4389/2016 ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΟ ΦΕΚ/ΑΡ. Φ. 94/ 27.05.2016 ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΑΦΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ.

ΦΟΡΟΛΗΣΤΕΣ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 1

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 4389 ΜΙΑ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΑΣΥΛΙΑ ΕΝΑΝΤΙ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΟΝΟΜΑΣΘΗΚΕ «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ» ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ 01.01.2016 ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΣΟΔΑ (ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΛΟΓΩ ΑΣΥΛΙΑΣ ΤΑ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ) ΑΥΤΗ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΘΕ ΔΑΠΑΝΗ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΩΣ ΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΥΓΕΙΑΣ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΚΧΩΡΗΣΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΔΩΣΕ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΨΗΦΟΥ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΝΕΦΕΛΩΔΕΣ ΜΟΡΦΩΜΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΕ «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΑΑΔΕ».


ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ:

1. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΝΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΜΟ.
2. Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΣΩΜΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΙ
3. ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΑΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
4. ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 4389/16.

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ  ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΑΝ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΜΟΡΦΩΜΑ  ΑΠΕΥΘΥΝΩΝΤΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΤ ΑΡΘΡΟ 10 ΕΝΏΠΙΟΝ ΠΑΣΗΣ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΑΡΧΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΡΟΚΟΠΗ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ...

 


ΚΑΤΑ ΤΗΣ  ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΣΙΠΡΑ  ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ..

Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ” ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΩΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΘ’ ΟΛΟΚΛΗΡΙΑΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΜΟ Ν.4389/2016 . ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΕΝΤΟΣ 60 ΗΜΕΡΩΝ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 10 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ...

Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ” ΖΗΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘ’ ΟΛΟΚΛΗΡΙΑΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ Ν.4389/2016 . ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΕΝΤΟΣ 60 ΗΜΕΡΩΝ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 10 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
ΕΠΙΣΗΣ  Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ  250 ΤΟΠΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» ΑΠΟΣΤΕΙΛΑΝ  ΕΞΩΔΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΕΝΩ ΠΕΡΙΠΟΥ 1000 ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΩΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΜΗΝΥΤΉΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!

ΟΥΔΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΝΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ!


ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ , Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 200 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΠΟΥ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΥΤΗ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΥΘΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΙΑΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.

ΕΛΛΗΝΑ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΝΟΜΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ ΚΡΑΤΟΣ ( ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ, ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ) ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΔΙΟΙΚΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΟΙΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ 12 ΑΞΙΩΝ 18 ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ - ΔΗΜΟΤΗ.

ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ - ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ ΚΑΙ ΔΟΛΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΟΥ ΑΠΟΚΡΥΒΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΠΙΣΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ.

ΔΕΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ, ΠΑΡΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕΛΛΟΝ.

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΜΑΣ, ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΧΥΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΚΑΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ - ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΣΑΙ Ε.ΣΥ. 

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ.

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ




ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α


ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ


Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.


Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.


Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.


Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS - GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS - Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .
2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ " θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ 

1.0  Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου 

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ 



1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων. 

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ. 

1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.


1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά. 

1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.  

1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.



2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,  

1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ - ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ 

1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών. 

1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές. 

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ   

1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.  Αυτό αφορά : 
α)  Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής, 
β)  Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους, 
γ)   Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια, 
δ)  Ναυτιλία, 
ε)  Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται, 
ε)    Δομή οικονομίας, 
στ)   Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,  
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός, 

1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
 2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου, 
Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,   
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,  
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων  από ανασκαφές κυρίως  αυτών των Μουσείων, 
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς  του Έθνους μας,
 η)  Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
 θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις, 
ι)  Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα, 
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες, 
λ)  Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,  
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ, 
ν)  Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων, 
ο)  Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ, 
π)  Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ, 
ρ)  Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση, 
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ, 
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ., 
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ., 
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ, 
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ, 

1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις  Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,  
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.  
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,  
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών, 
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός  έλεγχος  αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.  


3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων 



1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση  καθαρά Εθνικού  Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος. 


1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις  Τράπεζες σήμερα  από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας,  ή θα τα  διαγράψει  ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική  επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.

1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό  πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας. 

1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.

1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.

1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή  ιδιωτών.

1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.

*  οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός  δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο. 


Ε.ΣΥ ΑΙΓΑΛΕΩ