Η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΤΩΝ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΑΝΗΓΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΑΡΑΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ.
Η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ , ΕΝΕΤΕΙΝΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ.
ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΟΔΟΠΑΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΑΝΤΑΜΕΙΒΕΤΑΙ , ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΙΜΟΔΟΤΕΙΤΑΙ. ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΙΣΩΣΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ.
ΣΥΝΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΠΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΕ ΣΕ ΑΚΡΙΒΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΛΙΓΟΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΙΛΑΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΝΙΝΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ,ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΄΄ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’, ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΜΥΛΩΝΑ.