ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ,ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ [ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ] ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΝ ΠΡΩΤΟΙΣ,ΜΕΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ,ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ,ΦΙΛΩΝ,ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ
ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΝ ΠΑΙΖΕΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ
ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΛΕΟΝ ,ΠΩΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ,ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ,ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΥΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ [ΑΦΟΥ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΑΖΑΡΟΕΒΡΑΙΟΥΣ],ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΚΟΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ,ΤΗΝ ΓΕΝΕΤΗΣΙΑ ΦΥΣΗ,ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΑ,ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ κα
ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΄΄ΠΕΙΡΑΜΑ΄΄ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ Ο ΨΥΧΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ,ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΤΟΣΟ ΤΡΥΦΕΡΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΑΡΑ ΟΤΙ ΄΄ΜΑΘΟΥΝ΄΄ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥΣ ,ΘΑ ΚΑΘΟΡΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ ΩΣ ΩΡΙΜΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΕΑΝ ΜΑΘΟΥΝ ΟΤΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤ'ΑΝΑΓΚΗΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ,ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΑΠΙΘΑΝΟΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ,ΑΝ ΜΑΘΟΥΝ ΠΩΣ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΣΙΤΟΥΝ ΚΑΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ,ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΄΄ΚΑΚΟΙ΄΄ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ,ΑΝ ΜΑΘΟΥΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΄΄ΚΑΚΟ΄΄ ΤΟ ΑΓΟΡΑΚΙ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΦΟΥΣΤΑΝΙΑ ,ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΤΟΤΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΕΕΣ ,ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΑΜΕΝΕΣ ΓΕΝΕΕΣ ,ΧΩΡΙΣ ΔΡΟΜΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΛΕΟΝ
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΤΟ ΑΡΤΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ,ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ [ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ] ΠΟΥ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ,ΣΩΣΤΟΙ,ΛΟΓΙΚΟΙ,ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
“ΤΟ ΚΥΜΑ”: ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ
ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΩΣ ΟΙ
ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΓΙΝΑΝ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑΖΙ
ΌΤΑΝ ΤΟ 1967, ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΠΑΛΟ ΆΛΤΟ ΤΗΣ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΟΝ ΝΑΖΙΣΜΟ, ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΠΕΙΣΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΩΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΧΙΤΛΕΡ.
Ο RON JONES ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΕΝΑΣ 25ΧΡΟΝΟΣ, ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΚΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ Η ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΘΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ, ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.
ΈΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ, ΜΕ «ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ» ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ. ΌΠΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΗΓΗΘΕΙ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ, ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΝΟΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΉΤΑΝ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΣΠΑΕΙ ΤΗΝ ΜΟΝΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΑΡΧΙΚΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ ΣΥΝΑΜΑ.
Ο JONES ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΧΕ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΡΑ. ΌΤΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΩΙ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ, ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΝ ΜΕ ΤΑΞΗ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΕΝ ΧΟΡΩ «ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΕ JONES», ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ. «ΘΕΕ ΜΟΥ!», ΕΙΠΕ ΟΤΑΝ ΕΙΔΕ ΤΟ ΘΕΑΜΑ. ΈΤΣΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ «ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΚΥΜΑ» – ΜΕ ΣΑΦΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ Γ’ ΡΑΙΧ…
ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΥΜΙΖΑΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ, ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΣΟΥΝ. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΟ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΝΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΝΑΖΙΣΤΙΚΑ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΟΛΥ 3 ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΦΕΛΩΔΕΣ ΣΧΕΔΙΟ ΕΞΑΛΕΙΨΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. Η «ΕΝΟΤΗΤΑ» ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΚΑΙ ΠΑΝΟ ΜΕ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΑ «ΔΥΝΑΜΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ» ΚΑΙ «ΔΥΝΑΜΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑΣ». ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΧΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ Η ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΔΥΟ-ΤΡΙΩΝ ΑΤΟΜΩΝ.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ, Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕ ΤΟΝ ΦΥΡΕΡ ΕΙΠΕ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ, ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΑΡΙΣΤΑ, ΕΝΩ ΟΣΟΙ ΠΑΡΕΚΚΛΙΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΒΑΘΜΟ ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ. ΌΣΟΙ, ΔΕ, ΑΡΝΟΥΝΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΑΥΤΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΙ ΜΕ ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ.
ΊΣΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΤΙ Ο JONES ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ «ΤΡΙΤΟ ΚΥΜΑ» ΣΗΜΑΙΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΙΣΧΥΑΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΒΛΕΠΕ ΕΝΑΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΟΥΣΕ ΝΑΖΙΣΤΙΚΑ, Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ JONES. ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΣΠΑΣΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΕ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ. «ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ. ΌΛΕΣ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΣΠΑΣΑΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ», ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ. ΉΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΜΕΡΑ ΕΙΧΕ ΕΞΑΠΛΩΘΕΙ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΤΑΝ ΣΤΗ ΦΗΜΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΦΗΜΗ.
ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΕΡΑ Ο JONES ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΧΑΝΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ. Η ΠΕΡΙΠΛΟΚΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΥΜΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΥ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΛΛΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΜΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ. ΤΟΤΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ.
ΤΙ ΕΚΑΝΕ, ΛΟΙΠΟΝ; ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟ «ΤΡΙΤΟ ΚΥΜΑ» ΗΤΑΝ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΤΑΝ Ο ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ. ΌΤΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ, Ο JONES ΣΤΕΚΟΤΑΝ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΟΘΟΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΛΕΠΤΑ ΑΘΟΡΥΒΗΣ ΑΝΗΣΥΧΙΑΣ, ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ. Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΜΙΑΣ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΑΖΙΣΜΟΥ.
ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΕΛΗΞΕ; ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΡΟΣ ΜΙΑΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΤΗ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΛΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΝ ΟΤΙ Η ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΕΣ.
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΟΤΙ ΕΞΗΓΗΣΕ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΤΗΝ ΚΡΥΦΗ ΓΟΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΥ. Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ, Η ΥΦΕΡΠΟΥΣΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΡΟΠΗ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΚΛΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΣΜΟ.
ΌΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΧΑΝΑ ΆΡΕΝΤ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ: ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ SS ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΙ, ΟΥΤΕ ΣΑΔΙΣΤΕΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΗΤΑΝ ΤΡΟΜΕΡΑ ΚΑΙ… ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ «ΤΟ ΚΥΜΑ», ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ MORTON RHUE ΤΟ 1984 ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΩΝΥΜΗ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΟ 2008, ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.
Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40 ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40 βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. ΣΕΛΙΔΑ 14 από 40
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.